Köszöntjük a KockaÁruház - a megbízható LEGO Áruház oldalán!
ÁLTALÁNOS VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK
A KockaÁruház oldalán található és megvásárolható termékeket raktárról szállítjuk, minden olyan termék, amit kosárba tud tenni, rendelkezésre áll. Önnek nem kell a beszerzés hosszadalmas és néha kiszámíthatatlan idejét kivárni, amit áruházunkban megvásárol, az biztosan eljut Önhöz! Kérheti házhoz szállítással, személyes átadóponti átvétellel. Kérjük, várja meg, hogy kollégánk telefonon vagy emailben jelezze, hogy a rendelést összekészítettük. A fizetést rendezheti a futárnál vagy a postásnál, fizethet átutalással illetve biztonságos bankkártyás fizetéssel. Ha egy terméket nem talál az oldalon, a KockaÁruház Vevőszolgálata a vevoszolgalat@kockaaruhaz.hu címen segítséget nyújt.
Áruházunkban a vásárláshoz nem szükséges regisztrálnia, de a kosár véglegesítésekor a pontos személyes adatok megadása fontos és kötelező. Javasoljuk, hogy mobiltelefon számot adjon meg, hogy munkaidőben is el tudjuk érni.
A VÁSÁRLÁS MENETE
A bal oldali menü és kategória felsorolás alapján válassza ki a keresett terméket. Ha nem találja, a jobb felső sarokban lévő termékkereső segítségére lesz. A terméklapon a "Kosárba" gomb megnyomásával tudja a terméket a kosárba helyezni. Az oldal ekkor megmutatja a kosár tartalmát. Itt módosíthatja a kosarában lévő termékek mennyiségét, amit a Kosár frissítése gombbal tud jóváhagyni. Az egyes termékeket a sor végén lévő piros X-szel tudja kitörölni.
A bal oldali "Vásárlás folytatása" gombbal visszatérhet további termékeket választani, de ezt úgy is megteheti, ha a kategória listákból vagy a termék keresőből új terméket választ, a kosár tartalma nem vész el. Javasoljuk, ha már korábban regisztrált a rendszerbe, akkor a jobb felső sarokban lévő "Belépés" feliratra kattintva lépjen be az oldalra! A sárga, "Tovább a pénztárhoz" gombbal léphet tovább.
Figyelem! Ha a következő, Pénztár oldalt még azelőtt elhagyja, hogy a rendelést véglegesítené, a beírt adatok törlődnek!
A rendelési adatlap piros csillaggal jelölt mezőit kötelező kitölteni. Ha itt egyértelműen valótlan adatot ad meg, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a feladott rendelést töröljük, illetve addig ne fogadjuk be, amíg Önnel felvéve a kapcsolatot a helyes adatokat fel nem vettük.
Amennyiben ön regisztrált régebben, praktikus, ha belép az oldalra, hogy az adatokat ne kelljen újra kitöltenie. Ha még eddig nem regisztrált vagy nem kíván regisztrálni, kérjük adja meg nevét. Az e-mail cím megadása is fontos és kötelező, ha szeretnénk rendelésével kapcsolatban tájékoztatni Önt valamiről és telefonon nem érjük el. A vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, így fontos az email cím pontos megadása. Ha cég nevére kér számlát, kérjük töltse ki a "Cégnév" és "Adószám" rovatokat. Ha később mégis más névre címre, esetleg adószámra kéri a számlát, akkor 300,- Ft adminisztrációs költség megtérítése ellenében tudunk módosított számlát küldeni. Kérjük, ezután adja meg a számlázási irányítószám, város, utca és házszám adatokat. Ezután adja meg azt a telefonszámot, amelyiken munkaidőben el tudjuk érni (javasoljuk, hogy mobil telefonszámot adjon meg, hogy fogadni tudja a futár cég értesítő SMS-ét). Amennyiben regisztrálni is szeretne, csak be kell pipálni a következő mezőt és egy jelszót megadni, így a rendszerben eltároljuk az Ön adatait és részt tud venni a hűségpont rendszerben is. Ha a szállítási cím megegyezik a számlázási adatokkal, akkor tovább tud lépni a fizetési és szállítási adatokra. Ha a szállítási cím az eddig megadott címmel nem egyezik meg, akkor kattintson a pipára, így megjelenik a "01/2 Szállítási információk" rovat, amit ugyanígy kitöltve tudja megadni a pontos kézbesítési adatokat. A szállítás minden esetben munkaidőben történik, így kérjük, olyan címet adjon meg, ami ekkor tudja fogadni a küldeményt.
Válassza ki a kívánt szállítási módot, majd a lehetőségek közül a fizetési módot. A kívánt kombináció kiválasztásával a kosár összege frissül amennyiben fizetendő a szállítási költség.
Amennyiben rendelkezik érvényes kupon kóddal, vásárlási utalvánnyal, itt tudja megadni a kódot. Ne felejtse el megnyomni a Kupon érvényesítése gombot, addig nem vonja le a rendszer a kedvezményt.
A hűségpont rendszerünk minden olyan vásárlónk számára folyamatos kedvezményt jelent, akik regisztráltak webáruházunkban. A KockaÁruház a hűségpontokkal kívánja visszatérő ügyfelei részére megköszönni vásárlásaikat. Regisztrált vásárlóink a KockaÁruház rendszerében 2010. szeptember 8-át követően vásárlásaik után hűségpontokat kapnak. Pontjai aktuális egyenlegét egyrészt a belépést követően, illetve személyes adatlapján találja. Előző vásárlásai után járó pontjait akkor tudja felhasználni, ha előző vásárlása teljesült. A pontok elévülési ideje: a megszerzést követő egy naptári év. A fel nem használt pontok automatikusan törlésre kerülnek. A pontok készpénzre nem válthatók, át nem ruházhatók, kizárólag az on-line vásárlás keretében fizetéskor használhatóak fel. A KockaÁruházban termékekre elköltött minden 500 Ft után a rendszer 10 pontot ír jóvá. A pontszámításba a szállítási költség nem számít bele. Ha Ön 13.680,- Ft értékben vásárol, akkor 270 pontot kap. A pontok ekkor még "jóváhagyásra váró" státuszban vannak, majd amikor rendelése megvalósult, akkor állítja át a rendszer "Felhasználható" állapotúra. A hűségpontot a következő vásárlásnál a pénztár alján található mező használatával 1 pont = 1 Ft értékben válthatja be. A beváltásnál kizárólag a kosár értékének a 30%-áig fizethet hűségponttal. A KockaÁruházba történő regisztrálással Ön automatikusan jogosulttá válik a hűségpontok gyűjtésére. Minden vásárlásnál, amit a rendszerbe belépve hajt végre, pontokat kap. A pontok virtuális folyószámláján írjuk jóvá akkor, amikor a vásárlás teljesült, a termékeket Ön kifizette és átvette. Ezeket a pontokat később bármikor felhasználhatja, tehát fizethet velük. A pontok a vásárlást követő egy naptári éven belül válthatóak be, lejáratukat követően automatikusan törlésre kerülnek. Pontjainak pillanatnyi egyenlegét az oldalra való belépéskor és a jobb felső részen található "Profil" feliratra kattintva találja meg. A jóváírt pontok értéke a számlán mint egyéni ügyfélkedvezmény kerül feltüntetésre. A pontokat kizárólag az on-line vásárlással lehet gyűjteni és az on-line vásárlásnál lehet felhasználni. A pontok készpénzre nem válthatóak, át nem ruházhatók, nem téríthetők vissza.
Ezután megjegyzést fűzhet rendeléséhez pontosítva a szállítási címet, üzenetet küldve a futárnak, kollégánknak. Ha későbbi időpontban szeretné megrendelését átvenni, itt jelezheti felénk azt is. Fontos, hogy 5 napig tudjuk megrendelését tartani az Ön részére, ezután az át nem vett rendelés törlésre kerül.
Ezután már csak el kell fogadni a vásárlási feltételeket a négyzet bejelölésével. Amennyiben szeretné, hogy időnként hírlevelet küldjünk, ezzel tájékoztatva híreinkről, újdonságainkról, akcióinkról, jelölje be a következő négyzetet is.
FIZETÉSI MÓDOK
- Készpénzzel a bólyi átvételi ponton: cégünk bólyi irodájában, kizárólag készpénzfizetésre van lehetőség.
- GLS Utánvét - ideiglenesen szünetel -: legfeljebb 500.000 Ft-ig, amennyiben GLS futáros kiszállítással rendel, lehetősége van a csomag átvételekor fizetni a futárnak készpénzben vagy kártyával.
- MPL Utánvét - ideiglenesen szünetel -: legfeljebb 100.000 Ft-ig, amennyiben MPL futáros kiszállítással rendel, lehetősége van a csomag átvételekor fizetni a futárnak készpénzben vagy kártyával.
- Előzetes átutalással - ideiglenesen szünetel -: A megrendelt árut a megrendelés-visszaigazoláson szereplő szállítási költséggel növelten banki átutalással átutalhatja a következő bankszámla számra: OTP Bank NyRt. 11731180-29901450-00000000, Market-SK Kft részére. A fizetési határidő 5 nap, ennek leteltével a ki nem fizetett rendelés automatikusan törlésre kerül. A megrendelés számot kérjük az utaláson feltüntetni! Előre utalás esetén a szállítási költség kedvezőbb, mint utánvéttel. Csomagját az összeg beérkezését követő 2-4 munkanapon belül szállítjuk.
- Bankkártyával oldalon fizetve: A megrendelt árut az oldalon kiválasztott szállítási mód alapján a szállítási költséggel növelten a SimplePay vagy a Borgun bankkártyás rendszerén keresztül azonnal kifizetheti. A rendszer biztonságos csatornát használ, automatikus. Bankkártyás fizetés esetén a szállítási költség kedvezőbb.
ÁTVÉTELI ÉS SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK
- Személyesen a bólyi átvételi ponton: cégünk bólyi irodájában, kizárólag az előzetesen megrendelt termékek kedden és csütörtökön 15:00 - 17:00 között vehetők át.
- Postai úton: A megrendelt csomagot az MPL szolgáltatásával eljuttatva Önhöz: Házhozszállítással, PostaPontra vagy Postán maradóként, illetve Csomagautomatába - ideiglenesen szünetel -. Levélként nem áll módunkban postázni. Csomagautomatába legfeljebb 30.000 Ft értékű rendelést lehet kérni.
- GLS Futárszolgálattal / Csomagpontra / Csomagautomatába: A megrendelt csomagot a GLS futárszolgálattal eljuttatva Önhöz. A szállítmányról a futárcég értesítést küld e-mailben és SMS vagy Viber üzenet formájában a regisztrációban megadott címre és mobiltelefon számra, ezen a diszpécserszolgálati telefonszámon (06/29-886700, 06/20-8900660), itt tudnak pontosabb szállítási időpontot egyeztetni. A futár 8-17 óra között kézbesíti a megrendeléseket, amennyiben nem talál a megadott címen senkit, meghagyja a telefonszámát és lehet vele egyeztetni időpontot másnapra. Az ár kétszeri kézbesítési kísérletet tartalmaz. A futárnál készpénzzel és kártyával is tud fizetni. Kérjük olyan címet adjon meg, ami ebben az időszakban biztosan tudja fogadni a csomagot.
A csomag átvételekor mindenképpen ellenőrizze a csomag állapotát, esetleges sérülését. Amennyiben a csomag sérült, utasítsa vissza és jelezze felénk. Amennyiben mégis átvesz sérült csomagot, reklamációt kizárólag a futár által felvett jegyzőkönyv alapján tudunk elfogadni.
Szállítási határidő: 2-3 munkanap a megrendeléstől illetve előre utalás esetén a szállítási költséggel növelt áruérték beérkezésétől számítva. Fontos, hogy 5 napig tudjuk megrendelését tartani az Ön részére!
Karácsonyi rendelést december 17 éjfélig veszünk fel!
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK
A szállítási költségek Magyarország egész területére egységesen érvényesek és a teljes megrendelésre vonatkoznak. Magyarországon kívüli szállítást kizárólag előzetesen egyeztetett (info@kockaaruhaz.hu) rendelés esetén vállalunk!
Fizetési mód | GLS futár |
GLS |
GLS Csomagautomata 50.000 Ft-ig |
MPL Házhozszállítás |
MPL PostaPont vagy Postán maradó | MPL Csomagautomata 30.000 Ft-ig |
Előzetes átutalás - ideiglenesen szünetel - |
1.750 Ft | 1.290 Ft | 1.090 Ft | 1.590 Ft | 1.390 Ft | 1.190 Ft |
Online bankkártya | 1.750 Ft | 1.290 Ft | 1.090 Ft | 1.590 Ft | 1.390 Ft | 1.190 Ft |
Utánvét - ideiglenesen szünetel - |
2.090 Ft 500.000 Ft-ig |
--------- | --------- | 1.990 Ft 100.000 Ft-ig |
--------- | --------- |
Az árak 2024.04.16-tól érvényesek.
CSOMAGOLÁS, ÁRAK
Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét. A termékek mellett feltüntetett árak minden esetben a bruttó árat jelölik, melyek tartalmazzák a 27%-os általános forgalmi adót.
ELÁLLÁSI JOG
A vásárlás a 45/2014 sz. Korm. rendelet szerinti feltételekkel jön létre. Megrendelése az elektronikusan megküldött rendelés-visszaigazolással együtt a Ptk szerint távollévők között kötött adás-vételnek minősül. A szerződés írásban jön létre, a szerződés adatait 30 napig őrizzük, a megrendelés száma alapján iktatjuk. A szerződés magyar nyelven jön létre. A szerződéseket az őrzési időn belül elektronikus úton hozzáférhetővé tesszük. Webáruházunkban kizárólag 18 éven felülieket szolgálunk ki. KockaÁruház fenntartja a jogot, hogy a megrendelést visszatartsa további adategyeztetésig, amennyiben annak a gyanúja merül fel, hogy kiskorú vagy illetéktelen adta le a rendelést.
A megrendelés során figyelni kell az adatok pontos, teljes, naprakész, a valóságnak megfelelő megadására. Az adatok kitöltése után fontos a megadott adatokat ellenőrizni. Ezt követően kerülhet sor a megrendelés elektronikus továbbítására. KockaÁruház a megrendelés megérkezését elektronikus úton a rendeles@kockaaruhaz.hu e-mail címről haladéktalanul visszaigazolja. Amennyiben erre a visszaigazolásra a regisztráció elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem kerül sor, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető a KockaÁruházhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Ez a visszaigazolás kizárólag az igénybe vevő megrendelésének hatályosulását, a KockaÁruházhoz történt megérkezését igazolja. A visszaigazolás még nem tekinthető az igénybe vevő által elektronikusan elküldött ajánlat elfogadásának, tehát nem jelenti a szerződés létrejöttét. Az így visszaigazolt megrendelés esetén KockaÁruház még nem köteles a termék leszállítására, mivel ekkor a felek között még nem jött létre a szerződés, így az igénybe vevő sem követelheti a KockaÁruháztól a szerződés teljesítését. Amennyiben az igénybe vevő által a megrendelés során megadott adat vélelmezhetően megtévesztő, hamis vagy a valóságnak más okból nem megfelelő, akkor KockaÁruház fenntartja a jogot, hogy a megrendelést további adategyeztetésig visszatartsa, végső esetben törölje. KockaÁruház a LEGO előírásai alapján kereskedelmi mennyiség kiszolgálását megtagadhatja, a visszaélések elkerülése miatt fenntartja a jogot, hogy az ilyen tételeket, rendeléseket törölje.
KockaÁruház a visszaigazolás elküldését követően – a megrendelés teljesíthetőségéről történt meggyőződése után – legkésőbb 48 órán belül e-mailben értesíti az igénybe vevőt a megrendelés elfogadásáról és a szerződés teljesíthetőségéről azzal, hogy tájékoztatja igénybe vevőt a megrendelés tételeinek összekészítéséről, csomagolásáról. Ez az e-mail minősül a KockaÁruház elfogadó nyilatkozatának, amely által a szerződés létrejön.
KockaÁruház vállalja, hogy a megrendelt - és esetlegesen Vevővel leegyeztetett - termékeket átadja a megrendelésben szereplő szállítónak vagy biztosítja a bolti átvételt a visszaigazolásban szereplő határidőn belül. Személyes átvét esetén a termékek elérhetősége kizárólag Vevő telefonos értesítését követően biztosított.
Vevő vállalja a Szállítás menüpontban feltüntetett szállítási költség megfizetését - a bolti személyes átvétel ingyenes -. Az át nem vett és visszaérkezett áru kizárólag a szállítási költség ismételt megfizetését követően kerül ismételt kiszállításra.A ki nem fizetett szállítási költségat kintlevőség-kezelési partnerünk, a Consequence Europe hajtja be.
Vevő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási jog kizárólag fogyasztót illeti meg; fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak. Az elállás pontos feltételei: Vevő elállási jogát gyakorolhatja a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tizennégy nap elteltéig, legfeljebb azonban a termek kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig. Vevő az elállási jogát a szerződés megktésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot 14 napon belül elegendő elküldeni. Vevő elállási jogát gyakorolhatja a jelen NYILATKOZAT-MINTA útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. A nyilatkozatot az info@kockaaruhaz.hu címre kell küldeni.
Vevő a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia. KockaÁruház a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríti. Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Amennyiben Vevő nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni. Amennyiben Vevő nem minden, a megrendelésében szereplő termék tekintetében gyakorolta az elállási jogát, KockaÁruház nem köteles visszatéríteni a szállítási költséget. A Vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli. KockaÁruház követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
KockaÁruház az árváltoztatás jogát fenntartja, amely a honlapon történő feltüntetéssel lép hatályba. Az árváltoztatás a már megrendelt termékek vételárát nem érinti.